Vážení zákazníci,
věnujte prosím pozornost aktuálním informacím ohledně doručování našeho zboží.
Veškeré druhy dopravy, tedy Česká pošta, GLS a TopTrans, jsou u nás i nadále dostupné. Žádáme však naše zákazníky, aby při objednávání upřednostnili platbu předem na účet a online platbu kartou, které eliminují kontakt s kurýrem při předání zásilky na minimum. Dobírku z důvodu možné nákazy koronavirem zásadně nedoporučujeme, a to také z toho důvodu, že ji jednotliví dopravci postupně zakazují.
Svozy:
S výjimkou uzavřených oblastí (k 19. 3. obce na Olomoucku) svoz probíhá dle standardního plánu pro hromadné podání zásilek.
Rozvozy a pobočky:
U neuzavřených lokalit budou balíky doručovány bez přímého kontaktu s adresátem. Adresát bude vyzván, aby položil osobní doklad na zem nebo jiné vhodné místo a ustoupil. Doručovatel si doklad převezme, ověří totožnost, zapíše. Stejným způsobem bude předána i zásilka. Po dokončení doručení ošetří doručovatel své ruce dezinfekčním sprejem. V případě uzavřených lokalit budou zásilky uloženy bez pokusu o doručení, ale jejich ukládací doba bude prodloužena.
Pobočky České pošty se po celém území ČR uzavírají již v 16 hod.
Hygienická opatření:
Česká pošta žádá své klienty, aby používali ochranné prostředky, ideálně respirátor nebo roušku, nebo měli alespoň překrytý nos a ústa (podobně jako je tomu v dopravních prostředcích Prahy). Na všech pobočkách lze platit bezhotovostně.
Osobní odběr zásilek v našem výdejním místě zůstává zatím nepřerušen. Naši zaměstnanci jsou vybaveni rukavicemi a rouškami a denně sledujeme jejich zdravotní stav. Důrazně žádáme všechny zákazníky, aby do prostor naší společnosti rovněž vstupovali se zakrytým nosem a ústy. Roušek je sice všeobecně velký nedostatek, ale provizorně postačí i šála, šátek či nákrčník. Vzhledem k tomu, že je u nás možná platba pouze v hotovosti, nikoliv kartou, doporučujeme při převzetí zásilky použít rukavice. Nejlepším řešením je však platba předem na účet či online kartou i v případě osobního odběru.
Většinu produktů v naší nabídce máme nadále v běžné dostupnosti 2-3 pracovních dnů. Snažili jsme se reagovat včas na novou situaci a produkty od našich zahraničních dodavatelů jsme naskladnili ve větším množství než obvykle. Nemusíte se proto bát, že byste u nás v následujících týdnech nekoupili slunečník či zahradní lehátko pro novou jarní sezónu.
V žádném případě není třeba podléhat panice. V období vyhlášeného nouzového stavu a během zákazu volného pohybu osob je online prodej zaručenou, a především vysoce hygienickou možností nákupu. Nejen zahrádkáři, kterým zavření hobbymarketů znepříjemnilo důležité období roku, ale také sportovci, děti a všichni, kdo si potrpí na krásný domov, u nás i nadále najdou vše, co potřebují.
Vaše Kokiska
Diskuze k článku (0)